Inspireert en informeert over de laatste ontwikkelingen in de retail
HET GAAT EROM DAT ALLE VOOR DE CONSUMENT RELEVANTE KANALEN IN SAMENHANG WORDEN AANGEBODEN.
Wij zijn een selecte groep retail artiesten, die in nauwe samenwerking met onze klanten een significante bijdrage willen leveren aan hun succes. Wij brengen originele ideeën, scherpzinnige analyses en praktische oplossingen samen met een een mix van creativiteit en innovatie met passende nauwkeurigheid vanuit een informele omgeving.
DE ONGRIJPBARE CONSUMENT
De consument kijkt en koopt wanneer het hem uitkomt. Hoe winkelt de consument in 2020?
Het meest in het oog springend van het nieuwe concept, is dat de winkelruimte is opgedeeld in drie aparte belevingszones. Hoe dieper de winkel in, hoe nauwer de band met de shopper wordt opgebouwd.
Wat is de juiste prijs? Hoe bepaal je de juiste prijs? Bekijk de presentatie, zo bepaal je de juiste prijs van Marketingadvies Desmyttere.
Assortiment
Een goed assortiment levert geld op, een onevenwichtig assortiment kost een bedrijf zijn marge. Assortiment afgestemd op de bedrijfsstrategie.
Meerwaarde
Vanuit een organisatie of winkel richt de term zich op het creëren van een extra waarde, die gekoppeld wordt aan het product en/of dienst, als onderdeel van USP’s.
Beleving
Winkels moeten onderscheidend zijn. Dat is altijd zo geweest. Nu is het meer dan ooit zaak dat retailers hun winkel als merk gaan bewaken en laden naar de consument.